suki_blue: <lj user=suki_blue> (Default)
[personal profile] suki_blue
Only a small one this time because I feel it is my duty to take a moment to point out the most beautiful man in the Universe. His name is Matthew Bomer and he's on a new show called White Collar playing a convicted felon named Neal Caffrey. Seriously, take a look because this man is stunning. I think he actually makes my heart beat a little faster.









Are you starting to see what I mean? It was that little mischief [livejournal.com profile] darkhavens that convinced me to watch this show last night but even then I had no real idea he was this knock-me-down-with-a-giant-rubber-dildo hot.



After many years of avoiding it, this scene gave me Prison Fetish.





OMG, that hat. Burk: 'You look like a cartoon'. Yes he does, but a cartoon that I would happily fuck until we're all out of ink.



Burke's wife. I like her.



Is anyone else thinking threesome? Watch this scene and you will too.



I really want to say something funny but there's too much smut in my head. That's a priest he's talking to there and still the smut remains.



The question is, are these two slashable? Neal Caffrey, obviously, yes. FBI Agent Peter Burk? Hmmm ... yeah, okay, you twisted my arm.



See? It's impossible but he gets more and more gorgeous as the minutes tick by. I also have a weird urge to lick his eyebrows.



Sexual Tension? You betcha!



It was at this point that I had an epiphany. Look at that face, then look at the hair, and then look at those eyes. Now tell me, folks, how perfect would this guy be to play Nightwing if the Titans movie ever goes ahead??? Y/Y? Dude, I found my Dick Grayson!



*wibble*



I'm picturing them grappling against that door. Hmm, I need fic about that.



Did I mention he's clever too? Yes, my new boyfriend is multi-talented.



*wibblefalldownwhimper*



Slashtastic? There's definitely potential. Hettastic? Yep. Fanfictastic? It's already started.

Oh, I nearly forgot, the show is quite good, too. Now, point me towards the comms, good people!



(no subject)

Date: 2009-11-12 04:50 pm (UTC)
From: [identity profile] hils.livejournal.com
One day I will get used to not calling him Bryce

[livejournal.com profile] whitecollarfic

(no subject)

Date: 2009-11-12 04:58 pm (UTC)
ext_11979: (Default)
From: [identity profile] suki-blue.livejournal.com
LOL, I had the same thing when I started watching CSI: NY and kept calling Flack Tag.

Thank you for the link!

pretty!

Date: 2009-11-12 04:56 pm (UTC)
iadorespike: (3 Questions by obsessedmuch)
From: [personal profile] iadorespike
Wow! That's a whole lot of pretty. *stares*

Thanks, hon!

Re: pretty!

Date: 2009-11-12 04:59 pm (UTC)
ext_11979: (Default)
From: [identity profile] suki-blue.livejournal.com
LOL, told ya! You are very welcome ;o)

(no subject)

Date: 2009-11-12 05:14 pm (UTC)
From: [identity profile] ningloreth.livejournal.com
I was just thinking he looked like Dick Grayson & then you said it! He really does have a comic-book face and body. You need to photo manip him into that lycra suit...

(I have to say, though, that the hat is a step further than I'm willing to go, LOL).

(no subject)

Date: 2009-11-12 05:20 pm (UTC)
ext_11979: (DC BftC Dick turn)
From: [identity profile] suki-blue.livejournal.com
I was just thinking he looked like Dick Grayson & then you said it!

Hurrah, this must mean I'm right! ~twirls you~

(I have to say, though, that the hat is a step further than I'm willing to go, LOL).

LOL, I'll let you off the hat seeing as you've agreed with my opinion on Dick Grayson, which is most important :oD

(no subject)

Date: 2009-11-12 06:16 pm (UTC)
From: [identity profile] accioscar.livejournal.com
*points to icon*

Nuff said!



(no subject)

Date: 2009-11-13 04:35 pm (UTC)
ext_11979: (Default)
From: [identity profile] suki-blue.livejournal.com
LOL, oooooooohhhhhhh, that hat.

(no subject)

Date: 2009-11-12 07:20 pm (UTC)
From: [identity profile] piksa.livejournal.com
Why didn't I know Matthew Bomer was in this series!!! I loved him when he was in Chuck. I so need to check this series out now.

Thank you for enlightening me!

And thanks for the picspam. Fun, as always.

(no subject)

Date: 2009-11-13 04:35 pm (UTC)
ext_11979: (Default)
From: [identity profile] suki-blue.livejournal.com
LOL, I barely even noticed him in Chuck!

Sorry!

Date: 2009-11-12 07:29 pm (UTC)
From: [identity profile] sweet-exile.livejournal.com
I can't see the pretty, maybe if I watch the show but I'm just not seeing it!

Re: Sorry!

Date: 2009-11-13 04:35 pm (UTC)
ext_11979: (Default)
From: [identity profile] suki-blue.livejournal.com
Hmm, yes, you have no choice but to watch the show now just to see. ~g~

(no subject)

Date: 2009-11-12 08:56 pm (UTC)
ext_11988: made by lmbossy (ani giraffe)
From: [identity profile] kazzy-cee.livejournal.com
Heee - so you've not seen 'Chuck' then where he has a recurring role?? He has an extremely lovely profile IMO :)

(no subject)

Date: 2009-11-13 04:36 pm (UTC)
ext_11979: (Default)
From: [identity profile] suki-blue.livejournal.com
That's the weird thing -- I've seen him in Chuck and I didn't really take much notice! What was I thinking?!

(no subject)

Date: 2009-11-12 10:40 pm (UTC)
From: [identity profile] darkhavens.livejournal.com
It was that little mischief darkhavens that convinced me to watch this show last night but even then I had no real idea he was this knock-me-down-with-a-giant-rubber-dildo hot.

Heeeeee! One down, most of my flist to go. :D

Dick! Oh MAMA! I... I could maybe see that working. *falls down ded*

I see someone's linked you to the general fic comm, but there are also:

[livejournal.com profile] caffrey_burke, the Neal/Peter comm.
[livejournal.com profile] collarkink, the fandom's kink meme.
[livejournal.com profile] 3_way_collar, the threeway comm.

I have all four of them on my flist already. I have also lost count of the number of pairings I've added to my reading this year. I swear, break that single fandom obsession and it opens the floodgates!

(no subject)

Date: 2009-11-13 04:38 pm (UTC)
ext_11979: (DC Batman HOLY SARDINE!)
From: [identity profile] suki-blue.livejournal.com
See?! PERFECT DICK!!!!!! That's how I'm going to imagine him now.

Thank you for the links!

I have also lost count of the number of pairings I've added to my reading this year. I swear, break that single fandom obsession and it opens the floodgates!

LOL! It's so true! It gets easier and easier to leap from pairing to pairing. No pairing is exempt!

(no subject)

Date: 2009-11-12 10:42 pm (UTC)
From: [identity profile] outsideth3box.livejournal.com
She did it to me, too! She's an evil, evil enabler of slashficaddiction!

Aren't they large with the pretty, Mmmmmm-mmm!

(no subject)

Date: 2009-11-13 04:38 pm (UTC)
ext_11979: (Default)
From: [identity profile] suki-blue.livejournal.com
She did it to me, too! She's an evil, evil enabler of slashficaddiction!

LOL, it's becoming a habit!

(no subject)

Date: 2009-11-13 12:37 am (UTC)
From: [identity profile] darlas-mom.livejournal.com
Milo Ventimiglia is always gonna be my Dick Grayson, sorry. :-/ But Matt Bomer is very pretty! ::loved him to fabulous bits on "Chuck," would probably love him on "White Collar," too, if I stopped waiting until I was dead tired to try and watch it; has passed out in the first ten minutes three times now::

(no subject)

Date: 2009-11-13 04:41 pm (UTC)
ext_11979: (DC BftC Dick turn)
From: [identity profile] suki-blue.livejournal.com
Milo Ventimiglia is always gonna be my Dick Grayson, sorry. :-/

LOL, when I first saw him in Heroes I thought Milo was my Dick Grayson too, but the feeling was never *quite* right.

But Matt Bomer is very pretty! ::loved him to fabulous bits on "Chuck," would probably love him on "White Collar," too, if I stopped waiting until I was dead tired to try and watch it; has passed out in the first ten minutes three times now::

LOL, whoops! I wish you the greatest success in seeing White Collar all the way through!

(no subject)

Date: 2009-11-13 05:04 pm (UTC)
From: [identity profile] darlas-mom.livejournal.com
LOL, when I first saw him in Heroes I thought Milo was my Dick Grayson too, but the feeling was never *quite* right.

But Milo wants it SO BAD! (http://www.heroesfanatic.com/2007/08/milo-ventimiglia-to-portray-robin/)

LOL, whoops! I wish you the greatest success in seeing White Collar all the way through!

Thanks! I need the well-wishes! It just doesn't seem to be happening for me. :-(

(no subject)

Date: 2009-11-13 05:12 pm (UTC)
ext_11979: (We Love Dick)
From: [identity profile] suki-blue.livejournal.com
"They've never done it right," he added, explaining why Robin has always seemed so dorky in the past. Asked how he'd change the Robin story, Ventimiglia offered up a single word that speaks chapters to comic fans: "Nightwing."

Hurrah! He speaks my language. He's still my number two, though :oD

(no subject)

Date: 2011-03-03 12:38 pm (UTC)
realpestilence: m&s by lit_gal (Default)
From: [personal profile] realpestilence
Milo is always going to make me think of that jerk Jesse from Gilmore Girls. I don't want him as Nightwing! D:


Random comment is random, lol. I'm poking around for stuff on Matt Bomer and it's interesting what comes up. ;D

(no subject)

Date: 2009-11-14 09:00 pm (UTC)
ext_6732: (SPN-Jared)
From: [identity profile] kitty-poker1.livejournal.com
Oh, he was BRYCE! Now I've got him. I wish. :P

(no subject)

Date: 2009-11-15 01:05 pm (UTC)
ext_11979: (SPN -- Sam Close -- Benders)
From: [identity profile] suki-blue.livejournal.com
LOL, that's him! I wish too, very much.

(no subject)

Date: 2009-11-15 01:55 am (UTC)
From: [identity profile] vinniebatman.livejournal.com
Hee, he was good on the show "Chuck," too. He is pretty, but I'd have to view this as a threesome relationship. I don't like fics with cheating, it's bugs me. Though I could picture the wife saying: "Neal, fuck my husband, please." Mmm.... now that.....

*stares off*

~Alice~

(no subject)

Date: 2009-11-15 01:06 pm (UTC)
ext_11979: (Default)
From: [identity profile] suki-blue.livejournal.com
Though I could picture the wife saying: "Neal, fuck my husband, please."

Oh yeah, I'd be quite happy with that!

(no subject)

Date: 2009-11-15 04:55 pm (UTC)
From: [identity profile] lil-coyote.livejournal.com
He is quite, quite delicious. That wide-eyed one where his face is half in shadow had me humming, but the body shot in the sleep pants got me drooling!

(no subject)

Date: 2009-11-15 05:17 pm (UTC)
ext_11979: (Default)
From: [identity profile] suki-blue.livejournal.com
Hot, isn't it? I was salivating when the sleep-pants scene came on!

Profile

suki_blue: <lj user=suki_blue> (Default)
suki_blue

November 2009

S M T W T F S
1 23 45 67
8 910 11 12 13 14
15 161718192021
22232425262728
2930     

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags